pappatestet.blogg.se

En tvåbarnspappas blogg om småbarnslivet, träning och diet!

När man inte riktigt vet

Publicerad 2016-06-26 07:51:19 i

Idag är en sån där dag när jag inte kan bestämma mig för vad det är för väder ute, är det varmt? Är det kallt? Är det mulet? Är det soligt? Vad ska man ha för kläder?
Är jag trött? Har jag världens träningsvärk? Vad ska jag börja med att ta tag i här hemma? 


Det blev mjukis shorts med en långärmad tröja, troligtvis byts det ut till andra kläder innan vi tar tag i utomhusaktiviteterna.

Det som ska göras är:
Vika tvätt
Tvätta fotbollskläderna
Bada barn
Regla sista delen av trallen
Lägga sista trallen
Tvätta stora bilen

Barnen har lite olika fokus idag.


Vi får besök av faster Linda med de tre kusinerna idag. Så Viktor, Julia och Alice (de stora barnen) ska få hjälpa mig med att bära bort små brädor (hållas sysselsatta).
De små (Ida och Jamie) får faster underhålla.

Kl 17.00 är det match idag.
Läs mer inför matchen här:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1086131071425258&substory_index=0&id=393432870695085

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela