pappatestet.blogg.se

En tvåbarnspappas blogg om småbarnslivet, träning och diet!

Matchen avgjord

Publicerad 2016-07-04 10:37:26 i

Nu är denna nattmat har avgjord, alla tre perioder (dvs nattpass) avklarade.
Varit lugnt på jobbet och då passade jag på att göra lite administrativa saker.


Var tvungen att hitta på något för att hålla skallen igång, jag gillar även att organisera saker och ting så fick både lite nytta och nöje så att säga.

Sitter nu och käkar en rejäl frukost för att kicka igång denna lediga dag.


Ser ut bakom mig att bygget är stort och rejält byggt! Idag ska vi sätta in fönstren på väggen som jag byggde i fredags, ska bli kul att se hur detta med glaspartierna fungerar 😀

En ledig dag innan jag kliver på 4 dagens och 2 kvällspass i rad. Ja det blir mycket arbete nu i början men det är i väntan på taxilegitimationstillverkningen för mina kollegor.

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela